Thursday, July 5, 2007

快d 入黎睇報告-街市大集會


一開始,「新地小姐」講清楚遊戲規則。但係班「街市小販」唔生性。一於好小理,佢地有 d 人好唔守規矩 - 「冇品」。鐘意就隨時隨地起身「離場」或「遲到」,成何體統呀?12 點鍾, 當「新地小姐」開始講野,有一個「街市婆」想走,走左一半, 竟然企係我身邊用 handfree 講電話。有冇攪錯!「新地小姐」講定你講呀? 我 order 佢「唔淮講電話,快坐低」。好好笑 !佢都唔知我係邊個,但佢真係乖乖甘坐低,唔敢走。GI Anna 見到架。
你估佢地問 「茉莉」 and 「新地」 邊類問題?e.g. 魚係咪有骨?橙係咪有核 ? 雞有冇腳?「新地」講得好清楚 "檢驗中心" 做 "測試",有人問係咪 "入廠" 做。我亦聽到有人話 "點解有 d 字用英文講?鬼明咩! 佢竟然聽唔明 "follow-up" 及 "abnormal" 及 "公司要 payable" 呢 d字?
有一個「街市佬」曾 challenge 一絛問題。走架時候,佢見到我,覺得好奇,問我點解會係度。佢同我講,佢未睇完份「單」,睇完慢慢 Q 佢地?我覺得好好笑,知唔知點解?佢係度「辨野」and 「講大話」。佢根本唔知道份「單」係未 「出街」。亦未上 WEB...甘佢睇咩「單」呀?如果佢識睇「單」,甘我應該係將張「單」分屍,慢慢「咀嚼」品嘗啦!你地話係咪呀?

No comments: