Sunday, July 1, 2007

快 d 入黎,我講野你地知



時時見到果 d 「衣冠禽獸」, 係 PT 8/fl 對住counter d 同事指手篤腳, 吵吵罵罵, 呼呼喝喝. 連佢地自已都唔知自已想問咩野? 人又蠢, 智商勁底! 呢 d 人簡直唔知「醜」. 自卑感重, 所以「自大狂」. 返到公司辦"老板" - 簡直係「變態」! 佢地究竟有冇睇下公司俾佢果份 agreement 呀! 我地響公司係「無身份, 無地位」,「認屎、認屁」係無用. 邊個俾你做「大爺」呀! 我就好自量, 我永遠都承認我係全公司最「低級」個件. 我返到公司, 個個都係我「老細」. 我「無權、無勢」, 有事千萬不要搵我。做「爛頭卒」啦 ! 又或者「逞英雄」啦! 通通唔使預我。我又係「最得閒」果件,個個知我最低級,冇人會搵我囉。所以,我好開心...呵呵...冇人煩我!!!

星期五, 你地知唔知 PT 8/fl 有咩事呀??? 等我依家打份 Report 話俾你地知 ! Carmen 收假, 貼左張通告係檯面. 點知個個「衣冠禽獸」好似眼盲, 見counter 冇人就係度嘈. 有個「白痴」重癲到企係 counter 向天大叫 GI ...GI....。冇幾耐, GI 甘岩有人經過, 佢好采.

好喇, 係下午接近放工時間, 我正和另一部門counter 既同事「肥妹仔」傾緊野. 又見到有位「衣冠禽獸」係 GI counter左望右望, 咩都睇晒啦! 亦睇埋Carmen 張 notice 啦! 佢夠膽死走埋黎對住我講 "阻阻你地...GI...." 。我立刻打斷她. 我話 "GI ga 同事 Carmen 放左假, 檯面有Notice". 佢竟然話"我唔知,我冇睇,我冇理由睇人 d 野"。 正人渣!! 明明見佢睇左張 notice, 夠膽講大話. 你估我點做? 我撕起 Carmen 張 notice. 我話"全人類都睇唔到 notice 呀, 等我幫 Carmen 將張 notice 貼高 d"。我將張 notice 貼高係一個「膠 FILE 框」, 然後, 將「膠 FILE 框」 放係檯中央. 邊個再睇唔到就肯定佢係「盲眼」。點知, 佢又話「有人放假, 點解冇人 replace 」。佢知唔知「醜」 ga, 公司 d 行政關鬼佢事. Hehehaha, 我答佢「邊個話冇呀 ! Replace 果個叫做 Anna, 張 notice 寫得好清楚, 有 tel no.」。 但係, 佢冇搵 Anna 就走左啦。足以證明佢「無聊」, 冇「正經事」, 返到公司煩下人, 辦下 "老細", 欺負 d staff, 滿足下「心理變態」既「自卑感」。
我又唔識佢,佢竟然甘冇禮貌騷擾我和 「肥妹仔」傾正經野, 又 order 我....我都未「鬧」佢.

1 comment:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.