Friday, July 13, 2007

估下邊個搵我


噚日, 我終於同「山頂」同事 lunch 左啦! 一檯15 個人...佢地原來好鐘意食「包」呀!「叉燒包」「雞包」「狗肉包」「老鼠肉包」「貓肉包」.... 總之, 有個「包」字就一定食。以後,你地同我 lunch 記得一坐低就 order 「包」,食完「包」便好快「飽飽」啦。幫我慳番 d $$$。
Lunch 後, 突然有位不速之客 call 我, 叫我估佢係邊個。原來係 ex-colleague, 佢以前係 under G.I. 「茉莉花」個部門。佢原本打算轉行, 又話要用時間讀書唔做野。點知游下游下, 咪都要做番老本行。佢十多日前 join 了一個 competitor, 見到 d 文件有我個名, 便 call call 我。我話佢知我有好多「仇家」係呢間公司。我叫佢搵我果d 「仇家」保護下佢, 怕佢人生路不熟, 會俾人蝦。
你知唔知我點同佢講?我話「好心你啦!既然做番老本行, 返娘家好 d 呀。」現今社會「道德淪亡」, 去邊度打工都要俾果班「無仁義道德」ga 人吵吵罵罵。佢地呢 d 人最緊要係「損人必利己」。係邊度做都踫番呢 類人 ga。
你地估唔估倒佢係邊個 ex-colleague 呢?

No comments: