Sunday, July 22, 2007

我係臺北


我呀!今早搭好早機來臺北。中午到酒店。好熱呀 ! 烈日當空 ! 曬到會變人乾 ! 有 d 人噚日到達 ga 話俾我知噚日係 38度熱。我冇出街, 係房做野,包括燙衫。傍晚,夠鐘就去 welcome reception ....週圍八下 and 食 light buffet。晚上,「白雪公主」叫我去西門丁,我話唔去啦,不如係房飲酒。「白雪公主」便拖住 2 個男同事去。我地 11個人就係房瓜瓜嘈,嘈到 9 點半便飲完酒,各自回房, 因明天要早起。「白雪公立」SMS 我現時買緊野番黎俾我食, 佢話 d 野 好好食 wor。so....我等緊食宵夜。
我住0既酒店其實是酒店式設計服務住宅,唔怪得有個用電磁爐 ga open kitchen. 我住間房係 studio, 好鬼大,又有好大 ga 露臺。但原來其他人係住套房,重有個好大個客廳...呵呵。呢個位置附近冇其他酒店。其實, 係咩都冇。因位置屬金融區,對面呢...隔離呢....全部係銀行大樓, 證卷大樓...人壽保險公司等, 又有 2 座叫 ESQ1 and ESQ2....連7-11 都冇。要行起碼 10- 15 mins 才有便利店。
電話響呀.....係「白雪公主」送宵夜來我房...佢話係要排隊買 ga - 叫做亞宗麵線
bye bye....去食野 luuuuu

No comments: