Thursday, July 19, 2007

個 blog 傻傻地



早兩日, 個blog傻傻地, so 寫唔到野。Google 應該有工程做緊。
天氣好 hot, 你地有冇飲「冬瓜水」or 「老黃瓜水」。使唔使我煲俾你地飲。我依家 1 week 都會飲 兩次。
日間,係 office 多數見 d 同事好專心「楂鑊剷」,$ 太易賺,佢地好開心。而我就慘啦 ! 只可低著頭默默地去幹 - 鬼叫「楂鑊剷」冇我份。
最近,幾晚都要到「山頂」馬戲團演「馬騮戲」。演出前,肚餓搵唔到野食,馬戲團 d 同事又好忙,要應對「奇形怪狀」既「買分」人龍。「大舊」搵唔到「糧食」俾我,好釆 Joyce 有件蛋糕救濟我。真係唔明白,點解無論係 office or 係 "PEAK", 都見到呢 d 「冇品格」,「冇人格」,只有「賤格」ga 行家。最近, 係緊張關頭,d 人「坐份」遲到便大吵大鬧。成隻 Crazy Dog 甘。又將 d 同事出氣。一年有 365 日俾你,鬼叫你臨急抱弗腳。我 always 當佢地透明, so 搵我係冇用。
佢地人人都係「對分入座」,又或者間中有 d 係「間蝶」,有 d 又玩「頂包」。我唔理你玩咩野,我每次 都 brief 「遊戲規則」。唔遵守便大庭廣眾 KICK YOU OUT。

No comments: