Tuesday, July 31, 2007

近日生活



俾人追我 update 個 blog。過去數日,我好疲勞, 冇精神update !
7月26號 ----
晨早爬起床, 執定行李,因晚上離開臺北返港。在臺北的數天, 好公式化. 天光食早餐, 8 點鐘準時用一分鐘行過馬路。乖乖地跟住個 schedule 做人。10點 coffee break, 中午 lunch, 3點半 coffee break, 5 點鐘又行番過馬路, 1 分鐘返到酒店 - 當然係訓下覺覺豬啦。早餐普普通通, 午膳好豐富。每天上下午 coffee break 糕點係到會的 - d 糕點 and 小點 好好味!有時, 見其他人被捉住 social, 我便給他們遞上糕點 and 小點。又真係幾好玩。我又收到一 d 小禮物, 有「大細杯子」, 有「日本糖果」, 有「umbrella」, 有「小飾物」, 有「放大鏡」。
2 點 lunch 後, 各人開始道別 - 走的走, 留的留。我趕返房間取行李 check out。弊,開唔到門, 匆忙去 reception desk 求助 - 原來過了 12 點 check out time, 條門匙自動失效。我匆忙地取走行李 check out ,將行李寄存。因 2 點半要集合, 一行十多人要趕往大學。係大學匆匆忙忙逗留一會, 又要趕返酒店。噢...已是 5 點。酒店話我 9 點飛機,係要 6 點離開酒店往機場。甘我咪冇足夠時間買下手信?點知,酒店職員叫我步行去附近最大 ga 書店買野。我問佢書店有咩野賣?點知佢話我可以買 d 書返 HK!My god...竟然叫我買書?何解?我話我唔要買書呀....終於, 我在 hotel lobby 整理下篋 行李,都差唔多 6 點啦!離開 hotel 時, 又踫到 d 人, so 又 good-bye or hug 道別。
Taxi 駁 airport bus, 到 airport 已是 7 點15 分。好 tired 呀 !在 duty free shop 買左幾盒波蘿乾 (係細佬叫我買俾佢食), 又買左隻鴨 - 叫做「鴨賞」- 我唔知係咩呢架?我見幾特別,又冇野好買, 就買啦!返到 HK, 抵達屋企,已是凌晨 12 點。管理員見我落Taxi, 走出黎替我拉行李。
我感到透支, 因為每日都要應酬好多人, 係應接不暇 - 個人極度疲倦。休息左數天,現在才可 settle down。但又要面對每日煩碎工作...好辛苦呀!



No comments: