Monday, July 9, 2007

報告 - 街市



今早, 我又去 PT 12/Fl 個街市. 上星期俾我制止佢講電話果個「街市婆」今早俾我見佢遲到 - 11:15 am 才到. 「新地」講清楚「街市」規矩, 但有 d 人真係好「衰格」, 破壞「規矩」, 當 d 「規矩」係死0既 - 見有人走,第 2 個又跟住走 . 「新地」明明話左未夠鐘, 係唔淮走架。呢 d 係咩人呢架!竟然當「新地」講 d 野死架。「新地」應教佢地寫「禮儀廉恥」四個字。
不如, 你地話我知, 點解有 d 人 「智商」超低 B...人地講清楚「原居地」- 有個「街市婆」仲問埋 d 好無厘頭架問題. 有個「街市婆」又問如果遲左起飛, 中途駁唔到機,甘點呀?佢有冇睇清楚張單點寫呀? 駁唔到機咪唔好去囉,關人鬼事咩!你地估下「柏梅拉」點答?「柏梅拉」答案係 "會支付俾你環遊世界...haha...即係話如果應由A地去C地, 但變左 A地去 B 地...再去 C 地..." 。我唸佢地應該唔明「柏梅拉」講咩野...但又冇人話唔明. 「柏梅拉」根本冇答佢個問題....應該係話「柏梅拉」答得好技巧...用「環遊世界」去解答. 佢地智商極低 B, 根本唔明個答案, 但又唔識問. 唉.....呢類人...甘架質素, 點做呀?好心佢離場啦, 唔好係度影衰 d 同業啦!
我原本唸住約「新地」lunch, 但佢兩日都唔得...所以我慳番 d 錢 啦...haha...!

No comments: