Wednesday, July 4, 2007

佢今日又蝦我


我今日係中環和同事仔食lunch! 食得好開心啊 ! 不過, 下午 返到 office, 「新地」「麥」又 蝦我啦! 你地話噚日聽見佢把聲 - 原來佢係鬧緊我 ! 今日, 你地聽唔聽到呀? 佢好似細聲過噚日。你地知唔知我打電話俾佢, 但係俾佢嚇到我好騖,唔敢講野呀。後來, 佢迫我出聲講佢想聽既野....係「秘密」呀.....唔講得出黎!!
佢聽日會黎 PT 個街市, 向班街市小販 (包括埋我) 介紹新品種。 我唔會好似佢甘唸 - 「你踩場?」. 亦唔會好似「四月」所唸 - 「你攪事?」。我會好「白痴」坐係度,虛心地學習。如果 d 「街市佬」,「街市婆」蝦佢, 我會打 999 搵警察叔叔....呵呵

No comments: