Wednesday, July 11, 2007

食飽飯啦


天氣好熱, 我剛飲完「黃瓜水」, 又食完 Long stem strawberry 啦 ! 呢兩天, 無咩特別. 攪下 d 私人野, eg, 交租, 出機票 and 酒店。 差 d 唔記得簽 visa, 好采 online 可以簽, 真方便. 今日去取 visa, 但要等半小時, 所以我冇取便走了。明天, 打算 8:30 am 去取 visa, 應該唔使等掛。
我今午去一個 competitor o既 office 聽 new product presentation. 只係 9 個人, 但有個「白痴」小販係 Q & A 時問左個好白痴o既問題, 不停地死纏住個 staff. 終於, 我要開聲輔助下才幫個 staff 解圍。好心 d 人醒目 d 啦, 唔好辦野問呢樣, 問果樣, 成日「出醜」。好羞家呀!
聽日, 應該係約左「山頂」d 同事 lunch ga, 點解今日冇人 call 我 confirm 呢?大佬呀! 你地食定唔食ga?

No comments: