Friday, August 10, 2007

Servicing Account Executive


我 call 左 Servicing Account Executive...我叫佢地好好準備一下.....要睇晒 d 文件啦.... 要乖乖地逐一句, 逐一隻字慢慢解俾我知啦....要任我問野啦...又一定要識答我 wor...難度真係好高架!!佢地話個 Servicing Accout Executive 唔識解俾我知架。OK ! 甘佢識邊樣,我就問邊樣啦 ! 我話我唔想 ga, 不過既然有人寫呢個 email 俾我,我就照辨啦 !反正,我有架係時間。但係,有人苦苦哀求叫我唔好嚇走果個 Servicing account executive wor!點攪呀 ??

甘即係點?係咪要我去搵 CEO 盡訴心中情?豈有此理..佢唔單止唔答我野,佢仲夠膽趕我走...叫我搵 Servicing Account Executive....你地話啦...如果攪到我有野「咬住」要問...你估下Servicing Account Executive 識唔識答我呢?甘即係俾個機會我...去玩死佢地...又或者係嚇走佢地!哈哈...真好笑!!
我體諒佢算係新入職公司 (可能唔算新掛...做左幾耐???我唔知 - 因我都唔識佢), 如果唔係呢個原因,我點會唔「炮轟佢」!mamamama...xyz#$%^&*xyz#%*...mamamama...況且,我克制唔「丙佢」其中一個最重要原因係....我要俾面 Mr. Horse !

No comments: