Tuesday, August 14, 2007

同事俾人鬧


有個客係電話中大聲鬧....唔係鬧我 wor...係鬧 d 同事。又話出單出得慢, 又話星期四 fax 左過黎, 應該星期五出左張單....阻住佢去收 $$$。ma ma ma ma....你估公司剩得你一個客咩!你有幾多生意可包起我地提供即時服務?我 d 同事係有亞媽生架,唔係返工俾人鬧架。
果 d 客成日以為自巳天上有,地下無,以為冇佢生意我地會餓死!佢地要求有隻 DOG 隨時隨地俾佢駛。佢如果開個價令我滿意,我唔介意做隻 barking dog !
我再call 佢, 我話「我 d 老細好多單要做,以後如趕住要單收 $$$,唔該 chop URGENT,等我 d 老細同你爬頭做..」佢聽完冇出聲...我收線唔啋佢。
我明天要早起床.....because 8 點半要去元朗洪水橋 inspection。



No comments: