Monday, August 13, 2007

睇下係咩野



等我講 d 開心野!今日返公司收到呢隻禮物, 係ESQ 24th floor 一位同事送俾我架. 你地估下係邊個「仇家」對我甘好?其實, 上星期 PT 8/fl non-gi dept 都有位同事送左份禮物俾我, 不過我還未帶返屋企.


  • 哎, 放工時份, 大約係5:30 pm 左右, 有個行家 call 我飲 coffee. 佢上星期四下午係「山頂馬戲團」睇我賣藝. 離開時佢猛話有事要約我. 佢擺擺條尾我已估到佢想點啦!因為佢 2 年前搵過我,我冇采佢。今天踫番,真唔好采 ! 佢一見到我...我未透到氣...立刻單刀直入, 「通天經紀」的本色表露無遺. 一個「毫無道德標準」 ga 通天經紀足足悶左我 1 小時15 分. 佢叫我將最近數年「馬戲團」的「資料」俾佢, 佢有計劃搞多樣野, 到時佢同我拆悵. 佢又叫我介紹佢混入「馬戲團」做一段極短的時閒, 等佢可以係C.V.有個記錄, 又可有機會取到「馬戲團」更多資料, 方便日後撬生意. 嘩....正人渣....甘冇品格既野搵我做, 倒不如叫我去做賊好過啦!呢個人其實最適合去 d Vice Establishment 做「媽媽生」.


  • 跟住, 佢言歸正傳,講番我地呢行! 好神奇,佢毫無 knowledge and expertise, 但竟然咩都殺...簡直驚人...包括「上天」「 落地」「飛機」「輪船」「 大炮」「傷人」「放火」「產品殺人」....總之, 有殺錯,冇放過!佢業務來源係所謂「關係」. 當然係冇免費午餐 - 所謂「關係」即係檯底交易。佢猛叫我介紹生意俾佢, 一律拆佣。 甘同做扯皮條有咩分別呢?

No comments: