Tuesday, August 21, 2007

第一次發火鬧人



個股市仍然驚濤駭浪,要三思而後行。呢個政治市唔係你地玩架。知冇?
噚日,係 office, 我大聲發火鬧人 - 係第一次。點解?有個街市婆違反公司規矩,帶埋個 四、五歲左右架仔來返工。係 office 跑來跑去,仲用張公司職員access card 吊住條頸出出入入,大玩 4 度玻璃門,認真好玩。有冇攪錯,4-5 歲有職員証??突然, 好猛烈一聲「隆隆響」, 我一望,原來係度玻璃門聲音,度門仲係度「打泠震」,沖力極大!我忍無可忍,大聲喝個「小男孩」。我問佢「你有冇搞錯,你叫咩名」?我氣沖沖睇佢吊住條頸張 access card 屬於邊個人。全人類第一次睇見我發火!!!我急 call 有關 dept 上黎處理。正當有關同事準備上黎時,個「街市婆」帶埋個「男孩」黎搵我「道歉」。我都唔識佢係邊個?
如果,度玻璃門 collapse, 傷及「男孩」,都唔知係個「街市婆」告公司賠番「個仔」俾佢 or 係公司告番個「街市婆」賠償度 glass door?我總共 call 左 2 個有關部門的同事,佢地當然極度關注此事故,好快會採取有關行動。
d 人簡直係無法無天,成何體統???帶埋個仔返 office!!!

No comments: