Thursday, September 27, 2007

假期做 d 咩


中秋節翌日公眾假期天氣很好,我訓到下午一時才起床。個人訓飽感到好輕鬆。買下野, 出街打邊爐來渡過一天假期。
希望,遲幾日的星期六天氣會繼續晴朗,因為可以去做義工。夏天太炎熱,容易中暑,所以炎夏時義工之工作暫擱置。最近開始秋涼,我和班朋友恢愎逢星期六去做義工。因手頭上有好多工作等我地盡快完成。
上個星期六,我地早上八點15分已抵達營地。工作係做「油漆」。朋友話上星期有小朋友「滑倒」, 所以要在小屋子的門前石級掃上「黃色」漆油, 又要鋪上「防滑沙粒」。我地用「瓷磚」專用漆油,混含一些「膠」油,再倒一些「鋼沙」,攪混後便開工。今次得到的經驗..係「鋼沙」會浸底。所以,在石級上掃完「漆油」,覺得「鋼沙」唔夠,又要係剛掃好架「黃色漆油」上面灑上多些鋼沙 - 務求達到「防滑」效果。做做下發覺有一位年青小子出現,原來佢係義工,黎教小朋友鋼琴。甘樣,我又「掃油漆」,又欣賞小屋子傳出來 ga 音樂聲。這位年青小子真係好熱心,幫助社會上「不幸」的小童。我記得去年聖誕假期,當我們正在維修小屋子時,有一班外籍人士,帶同小孩子及一批音樂器材到來,原來佢地係愉景灣租左架旅遊巴出來, 走黎唱聖誕歌俾小朋友聽,為一批不幸的小童帶來聖誕歡樂。
當我行到第ニ間小屋子傍邊掃油漆時,我又發覺屋外有個鐵籠,入面有 2 隻可愛的「小狗」,有隻蜜蜂不停想襲擊佢地,原來呢 2 隻puppies 係隻大狗生的。噢!我歇暑 3 個月,大狗已生左小狗仔 tim.....

No comments: