Wednesday, September 5, 2007

嘩 ! 加租呀!


一個月前已收到續租約通知書! 加租 12.5%. 我兩星期前 tel 大業主 office 叫個負責人考慮加少d租 ...我話...好窮呀!減 d 啦!我好采同管理員關係好...佢話有 3 伙人冇議價便簽左。唔係呀...唔議價, 想累死我嗎 ?
上星期五係 31 號...續租約 deadline, 我再 call 大業主 office 問負責人...點呀?你地知唔知佢幾垮張甘話「哎唷...我同你 fight 到牙血都出晒呀, 加少你 2 %」。我同管理處 check 過, 同一樓層一個月前搬入新住客C單位的租金...佢真係收平左我。
租大業主物業唔好處係 - 全幢大廈租金係 standard 的, 好難減得多。
我打算再問下可否減多 1.25%。如果佢唔肯減,我都要續租約 because 我唔想留落街頭 - 去訓公園呵?

No comments: