Monday, September 3, 2007

眼鏡爛左


激死我!上星期三係 Austin Road "星buck" 飲 coffee...天氣炎熱,一入 "星buck" , 立刻除下充滿「霧氣的眼鏡」放檯上。服務員話 coffee 要等 2 分鐘。我閉目養神,享受「自我孤獨」的時刻。有個 3 - 4 歲 ga 小男孩走埋黎,我冇理會。繼續閉上眼睛。服務員遞上 coffee, 我倒進 coffee sugar,正想取 stirrer 攪攪 coffee,突然,有聲音 disturb 我,回頭一望,有位操外語的女士,手持我的眼鏡 - 嘩 ! 變左形,玻璃飛脫。My God....點解會甘 - 對眼鏡 7 月中配 ga...?咬唷...我唔係甘吸引呀...原來小男孩走埋黎拿走我的眼鏡...我都唔知!個女士操「日語」or 「韓語」??? 我攪唔清楚?我手持「爛眼鏡」,呆望一分望,個女士不停甘問,我唔明佢問乜?我當時個心唸「佢甘誠實,自動投案,通過左「道德行為」標準,我應點做」? 放過佢?但我係受害者! 我叫服務員埋黎,我話 "呢個場屬於你,I hold you liable, 你同我攪點佢"?服務員叫佢賠 $ 俾我,叫我地雙方交換電話,配好眼鏡聯絡對方付款。我當然唔肯,要即時解決,冇謂拖泥帶水。我見佢甘有「品格, 甘誠實」,我同服務員講收佢 $500 擺平件事。
So, 收左 $500 - 點夠配番對眼鏡?我冇打算賠保險,蝕自已 and insurer 既時間及行政費。如果甘樣都去賠保險,簡直係身痕!唯有自已補貼尾數 >$1000!

No comments: