Wednesday, June 20, 2007

黑色變白色的錢




哈哈!今晚好開心! 同我一齊做義エ既朋友終於約到我食晚飯.係Old Peak Road 既 LRC.共9 個人 - 華洋聚會. 有2 個洋人out of Hong Kong. 我飲左 2 杯白酒, 但未醉. 我地通常星期六晨早出發做義工, 從事體力勞動既工作. 我專長剪草, 掘地鋪行人小徑 (雨天有蚯蚓爬出來架 and 有蚊咬啊), 及油漆等工作. 應該冇乜人知我長期做義工. 我一直來都參與義工工作, 但性質不同, 視付我的時間而定. 履行社會責任.
晚飯時, 我和一位朋友分享現今之"經濟活動". How to bleach $$ from Black to White ?? 互相交換一些已公開秘密既市場資訊. 呵呵, 任何 financial sector 的模式一樣, 萬變不離其中, 遊戲規則要遵守.

No comments: