Friday, June 22, 2007

呢個行業攪咩鬼



今日趕住放工. 點解? 因為我要早 d 返 「山頂」 office, 搵 d 時間靜靜地憂鬱下, 來調節心理. 我叫晒救命要求「心理輔導」, 但無人肯提供此服務.
簡直豈有此理, 7 月 31 日埋單, 最近突然湧現 「各路人馬」, 「五湖四海」「三教九流」, 「三山五嶽」, 「闔家出動」. 當我睇睇 counter 個 schedule, 嘩! 6 月份全 FULL. 個個趕住買分交數.
I...A....R....B...呀! 你地係度玩 「合府統請」, 「闔家人頭」都可以登記!! 幾時黎個 100 歲既俾我睇下??? 今晚差 d 要說聲 「公公、婆婆、你地好嗎」??? 攪到我需臨時作出風險評估, 決定 40 mins 要 break 一 break, 2-1/2 hours 共 break 兩次. 在缺乏支援下, 有鍋邊個揹得起呀? 根本個行業就係「有監無管」, 「公公婆婆」一齊參與遊戲規則.
我敬業樂業, 履行社會責任, 「坐檯唔揀客」. 唔好以為我好鐘意「坐」呢檯客. 好彩, 我只需「坐」兩晚. 雖然係兩晚, 我都頂唔順啦 !!! 真係唔明其他人點頂呀???

No comments: