Friday, June 8, 2007

今天有食福




今午我被邀請去食業界既政治午膳...見到好多 sales 行家...充滿自信...好自豪地...當正自已係專業人士....佢地個格真係衰到令我想嘔. 係公司就成人見佢地媽 d staff...當正自已養起人地全家. 對住 d 客, 佢地似隻 cheap cheap dog. 我冇同佢地打招呼...剛巧我拉人衫尾, 被安排坐 head table. 我靜係同所有識得既業界CEO and Chan 議員 say "hello". 公司有個sales 佬散 band 時走埋黎同我 say "hello"...係度玩 "奉承"...簡直唔 "知羞". 我避開佢, 唔想同佢一齊乘MTR 返office, 所以我話有appointment 唔返公司呵.
今晚"出街鐘"時, 佢地沖茶包俾我飲, 又俾 chocolate 我食, 又俾薑醋我食...呵呵...太好了. 行賄受賄,同樣犯法. 公事公辦, 我要演好PEAK 既"馬騮"戲啊 !! 所以我一定要夠鐘才打烊.
明天仲要"出街鐘"賣藝, 係上午9點半至下午6點呀......Bye-Bye !

No comments: