Thursday, June 28, 2007

粉紅色的咪套



天陰陰,又落雨, 真係好煩呀 ! 攪到我訓覺又冷親, 喉嚨開始唔舒服. 剛飲完「康鈣C」.
Do you know 我買左一對咪套, 竟然係 「粉紅色」. 其實, 我搵左好耐, 都買唔到. 通常都用黑色的, 我都未見過有人用粉紅色咪套, 你估我唱歌跳舞咩? 通常, 我同個咪消毒才用, 但我間中用埋咪套. 咪套是 d 妹妹仔唱 卡拉 OK 時多左出黎俾我. 想買支私家咪is impossible, 因 frequency 唔 compatible. 等我考慮下用唔用呢個「粉紅色」怪物? 得閒要去鴨寮街搵黎買.
邊個有咪套 keep 住, 快 d 俾我呀 !

No comments: