Thursday, March 27, 2008

冇寬頻 - 好鬼煩


Easter 期間.....除左訓覺, 就係做 d 私人野 lor 。
Because 下星期一才安裝寬頻。攪到我成日上唔到網。果個人成日玩我, 等我用唔到佢 ga wireless broadband. 咩都做唔到!又寫唔到 Blog.....真係煩死!!!
最開心既係....噚晚....同事仔 「安娜」 called 我, 佢係 City U 幫我借左本書。訓醒覺便返公司取書。
細細聲講你知, 有個同事出單攪錯野, 好多張單收多客錢。你地估下係邊個?我冇留意, 係客打來問我 「Why?」呀!!!
最近, 我又要開始係「馬戲團」賣藝.....又要面對「奇形怪狀」 「九流人格」來自「五湖四海」「品流複雜」 ga 業界人士 呵。

No comments: