Thursday, March 20, 2008

終於登記左

昨日...終於花 d 時間申請安裝「和記」寬頻 and 辦理 i-cable TV 續約事宜。
今時今日,d 人質數極差。一係就 day day call 我安 broadband, 應承佢「我安啦」...點知佢即刻失蹤...攪到我「半天吊」。總之,俾 $ 果個係最受氣。我同「和記」講 「我上次趕走 PCCW 安 broadband ga 師傅, 你要塭個 service 好 ga 師傅俾我,如果唔係, 我會趕佢走」。
我係 27 號便有 broadband 用啦.....唔使用人地 wireless ga 訊號。果個人知我用佢訊號 ....成日玩我。佢一知我開 computer, 便立刻上 security key...等我用唔到。當我 disable 左個 wireless, 佢又解番條 key....不停地玩我。
通常, 係日間 or 凌晨後, 果個人 ga wireless 係冇上 security key.....所以我可以任用....寫 blog laaaaaaaaaaa............

No comments: