Monday, March 17, 2008

屋企無寬頻

最近, 晚晚好夜訓...因要準備「馬戲團」的新任務。
況且,「馬戲團」d 野令我壓力好大...攪到我要鬧下情緒,作出反叛行為,又發下脾氣。平時,我係「馬戲團」d 服從性好高架。ai...ai...屋企又冇寬頻。人地 來「安」寬頻...激嬲我, 我發脾氣趕左佢走。當我上星期完成「馬戲團」第一天新任務後,目前情緒己平靜下來。
自從上次寫完 blog, 我的 i-cable 寬頻便係 2 月29日 cut 左, 因我 terminate service. 上星期, 約左 Now 來安 Broadband and Broadband TV, 點知激死我。遲到成粒鐘, 又唔通知我。點知一見佢係門口,我己經唔滿意。佢好似街邊拾垃圾亞婆架車仔拉住個好殘舊架瓦通盒...裡面充滿垃圾。還有一個好烏黑黑大白膠袋...裝滿垃圾。 除了身上件衫有 PCCW 四個字, 冇任何東西有公司 logo 俾我睇到。佢一係門口除鞋入我屋, 嘩....臭氣渾天...我開窗都唔掂。佢態度極差, 說話好晦氣....我都忍佢....只求佢安裝好...我上到網。但我始終忍無可忍, cut data line 長度又唔問我, 話 cut 就 cut, 又用鬧我的語氣答我 d 問題。
我要爆炸啦 !!!! 我指住打開左門架門口....「我要你即刻走」....我講呢句說話講左兩次....佢的反應係嚇死我...佢突然伸隻手出黎...佢話「我向你道歉」。
我俾機會佢繼續完成安裝, 好可惜, set password 失敗時, 佢竟然叫我 call sales 問點解 password set 唔到?
有冇攪錯 !! 咩唔係佢問架嗎? 點我? 太受氣啦!! 最後, 我叫佢拆晒 d 野, 我唔「安」啦!我寧願唔用 broadband. 我叫佢快 d 走....亦補充一句..「下次唔好俾我見到你」。
我已取消 order and 已作出投訴。我現時係用附近接收到的 wireless 訊號寫呢個 blog。

No comments: