Tuesday, November 27, 2007

「狗」巴 - 巴士司機


Do you know I am very busy ar ? 噚日,係 PT 8/fl 見到兩個「街市佬」煩住 「安娜」。我一見佢地 d 文件我立刻「罵」。叫佢地唔好阻住地球轉,唔識就唔好做。公司俾 $ 上線,上線收 $ 唔做野,又「豬」到唔識做 。兩人齊齊煩住 Servicing Account Executive!唔知「醜」字點寫!我靜靜雞話晒俾佢地聽「呢個」其實係「巴士」司機呢架!佢係「狗」巴做司機。哈哈!佢果 d 上線同佢一齊呃公司!公司應該唔知架!搭「狗」巴時,留意下啦!d 人根本冇誠信,又呃公司,又呃客戶!做「巴士司機」鬼識做咩, so 我對佢地「亳不客氣」。不停踩多幾腳! 佢地煩完 「安娜」 ,又堅持要搵 「莎畫」。如是者,擾擾攘攘達一粒鐘!我今早致電 ESQ1 學「事非」,支持 PT 8fl 長期落閘。
今日下午,我去中環 Herbert Smith 聽 seminar。遇見業界一位「德高望重」ga 前輩!我讓個靚路口位俾佢,自已坐入一個位!甘就慘啦,呢個位對住冷氣風ロ,足足吹住我個「頭」兩小時呀!六時完畢,又要係六點半前趕往「灣仔」「山頂馬戲團」,簡直「饑寒」交迫,中環又截唔到的士!冇計,只好搭 MTR 再跑步。終於,係六時廿五分到達「馬戲團」,好野,冇遲到!

No comments: