Wednesday, November 14, 2007

保記同事-有野講你聽


哎....上星期五,馬戲團命令我往中環某大銀行大樓向高級管理層「賣藝」。點知,保記有兩位「男」高層出現。我只可用「頑皮」兩字黎形容這兩位高層。一直來,我的背景係唔會曝光,只有 HR 知道。因我係代表「山頂馬戲團」。但這兩位高層一坐低,全人類都知我地三個係同一公司。我真係好驚我「賣藝」ga 表現令他兩人「面目無光」,我真係唔想累「街坊」。這是我第一次「賣藝時」背景被曝光。其實,我今次係被「馬戲團」一個 媽媽迫我去呢間公司「賣藝」- 賣我落火坑。所以,我便係呢「兩位」高層面前「賣笑 and 做小丑」兩小時。
昨日下午,我被一間中資機構邀請向一間國內訪港保險公司的 35 位經理授課 2-1/2 小時。係用「煲東瓜」。佢地 d 文化仍照舊,臨時改課題。正式官方制定課題冇興趣,只係對我額外增添的課題有興趣 - 包括 「客戶行為摸式的轉變」「金融服務一體化」「另類分銷渠道」「產品未來發展方向」。又寫左好多「題目」叫我講....有冇搞錯,甘都得?

No comments: