Thursday, December 6, 2007

weekend 做咩野


近日幾忙,每晚凌晨兩三點才去覺覺豬。上星期六,未訓醒便晨早入大埔做義工,繼續做維修工程。星期日,去朋友家中,一齊收睇電視補選節目。突然,朋友嘩的一聲,她告訴我她不小心在浴缸沖走一塊 2吋 x 5 吋左右的厚棉布。浴缸塞了,去唔到水!她媽媽話去買一個吸力大的大 pump回來,可將布塊pump走!我話有冇攪錯呀?點 pump 呀?佢妹妹話都要 call 人來通渠啦!我問佢地屋企有冇「粗硬」鐵線?佢地找來一條「好硬」的粗鐵線,但係好短
,只得 8 吋左右。甘短,點掂呀!我用工具將「粗鐵線」一端 屈少少,屈成 90 度角。我放這支「粗鐵線」落浴缸渠口,盡量將好短的鐵線順渠位直入,我好怕鐵線跌埋落去!我感到有東西阻擋條鐵線,我不停地去郁動條鐵線,攪了幾攪,哈哈!塊小棉布被我係條渠入面拉番出黎啦!

No comments: