Monday, October 15, 2007

Sunday mood

有個「亞姨」激親我!!所以,我打電話去 USA 講「是非」俾「舅父」聽。我星期六打左幾次,無人聽。係 USA 星期日 晨早時間 9:30 am 終於搵到舅母聽電話 。我問佢點解唔早 d 起身,我要講佢「亞妹」「是非」。事件起因,亞姨話佢嫁女,雖然,我未必能保證出席婚宴,但我一早都預備份「賀禮」,打算親自送俾佢。叫佢唔使「預個位」俾我,因我怕會臨時「缺席」婚宴!但搵過佢幾次都冇人係屋企。點知,當我星期六俾電話佢...想去佢屋企。...佢係電話「激親我」!呢個世界係咪「唔得閒」係犯法?要打靶先?佢「激親我」,係咪可以唔俾「賀禮」佢先?我係咪可以慳番份「賀禮」先?佢簡直係「頭大兼無腦」,講野唔經「大腦」,單單打打,有佢講,冇我講。佢根本唔知我想講咩野。我話我打算去佢家中搵佢,佢又冇問我點解去搵佢。佢夠膽死話「你十月份第一個星期冇俾電話告訴我...你得唔得閒黎飲,我依家冇預你個位啦!爆哂啦!你既然甘忙,等你慳番唔使做人情啦」!佢傻架.....俾面佢就叫佢一聲「亞姨」,唔係既就當佢係「乞姨」!
點解要打電話去 USA 俾舅父?原因係佢同我一樣,佢係 USA 唔會返 HK 出席「婚宴」。我問「甘佢係咪唔使做賀禮呀」?
徵詢家人意見後,最終決定係「我會用掛號信將份賀禮寄佢家中」。zyx☆☆&^☆%^&*

No comments: