Sunday, October 28, 2007

我買左咩野


哈哈 !!! 揹左一隻鑊返黎....重有呢 d 係雜貨...我用海郵寄緊返公司。
我酒店房間窗ロ望出去就係呢間「星加坡國立圖書館」,豎立市中心商業區黃金地段。每日,我步行 5 分鐘便到達 library。我每天都在這「國立圖書館」渡過 3 - 4 小時。我掛住係圖書館做野,所以冇去唐人街買豬肉乾。
有一晚,白雪公主 9 點鐘下班後車我返佢屋企,拜訪「伯母」and 「姑姐」。嘩....好熱鬧,佢亞嫂又有 BB 啦...係第 3 胎!佢話 3 weeks 後便會生 bb 啦!另外,2 個小皇帝好活潑地係廳間跑來跑去,又楂「汽車」在玩。白雪公主食完野便車我和佢「姑姐」去一個「新蒲點」。係舊軍營發展成一個類似「蘭桂花」ga 蒲點。
我去年12 月去過 Singapore,今年 2 月份又去過, 距今相差只係8 個月....變化真好大,酒店狂加價。房間緊張。我住的酒店近「會展場地」,加價幅度 50%!由於我係熟客,才有 10% discount. 哎...股市旺,樣樣加價。嚇親我....d 野貴左好多。

No comments: