Monday, January 7, 2008

上海之旅 - 3日2夜




匆忙中,抽時間往上海一行。上星期四乘下午機。五時抵步後搭 airport shuttle...再轉地鐵,再轉 Taxi,抵達家中時已是七時啦!姑媽已煮好飯等我啦!嘩....大閘蟹....掛住食.....因太好味道.....唔記得影番張相俾你地睇添!佢地呀....越搬越遠,由徐家匯區搬去閔行區,現搬左去「莘松區」。佢地認為住「別墅」可有好大個花園種花草樹木 (睇下第一張相)。所以,我 day day 都食「綠色」菜....好嫩架!間屋太大呀....以前 1400呎 apartment 有四房好 d wor .....現時太大唔好呀 - 因為去廁所要行上二層 (因我住三樓) 或行落一層。食飯又要行上一層,好煩....上上落落。沖涼係用太陽能 (第四張相) - 夠環保!

星期五...天未光 - 五時半起床。六時 Taxi 司機已打電話來,車子已在門口等我。嘩....點解表姊會穿好衣服架??佢話要陪我一齊出去啊 !!!哎唷,我要辦一件 confidential 架公事......唔講得俾佢聽呀!我們乘的士往地鐵站,乘地鐵去「人民廣場站」再轉線去另一個站。對方已在地鐵站口等我,帶領我步行去目的地。抵達後,我叫表姊係外邊等等我。我和對方入房間,處理重要事情。十五分鐘便辦妥。跟住.....去杏花樓飲早茶。十點鐘去南京路,表姊買左「白天鵝」!好快,堂家姐出現,一齊乘 Taxi 去食 lunch。亞叔來食lunch 見我呀!

下午返家,冇野做....好無聊......係廳間躺在 sofa (第二張相) 懶洋洋....訓下覺覺豬。見凍,都係走上三樓房間開暖氣再訓過 (第三張相)。六點啦.....食飯 lor....七點食完飯.....齊齊係客廳睇電視。九點正,晚安......又要行樓梯去覺覺豬啦。訓覺都要行樓梯先有得訓!返上房間...冇開電視, 便倒頭大睡。

星期六,食湯丸做早餐。出花園逛逛.....睇下今日食咩菜?另外,二個表哥 and 表姐來吃午飯,一檯人呱呱嘈....食 Bull frog (牛娃).....飲「白天鵝」湯。飽飽啦.....二點鐘啦....叫表哥快 d 車我去地鐵站......各位!我要走啦.....搭飛機前去「南京東路」買「鴨腎」俾我 d 波士食呀!

哈哈.....機械式及服從性高的生活玩完了。

No comments: